anti-aging NCTF 135 HA® - Belwederska Clinic. Piękno jest w Tobie – odkryj je razem z nami!

anti-aging NCTF 135 HA®

oferta > medycyna estetyczna > zabiegi na twarz > biorewitalizacja skóry > mezoterapia igłowa

ANTI-AGING NCTF 135 HA®

Mezoterapia Anti-aging  NCTF 135 HA® to polirewitalizujacy kompleks 55+1 składników aktywnych. Zapewnia wyjątkowo intensywną rewitalizację i nawilżenie zmęczonej i wiotkiej skóry, wygładzenie zmarszczek, przywrócenie gęstości skórze dojrzałej i zapadającej się. Zwiększa i przedłuża młodzieńczą aktywność skóry, dodaje blasku, zwiększa stopień nawilżenia, spłyca drobne zmarszczki, podnosi owal twarzy.
Znakomity preparat w rewitalizacji skóry szyi, dekoltu i rąk.
Skład: kwas hialuronowy, 13 witamin, 23 aminokwasy, 6 składników mineralnych, 6 koenzymów,
5 kwasów nukleinowych i 2 czynniki redukujące hamujące procesy wolnorodnikowe w komórkach skóry i naskórka.
Zaletą mezoterapii z wykorzystaniem gamy NCTF® jest fakt, że jest to terapia w pełni biologiczna.
To kuracja rewitalizująca, którą można stosować latami bez ryzyka powikłań. Dostarcza komórkom naturalnych składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Poprawa stanu skóry podczas podjętej kuracji jest stopniowa, niemniej rezultaty są widoczne już po pierwszym zabiegu
skóra jest bardziej nawilżona, poprawia się jej sprężystość i napięcie. Cera nabiera blasku i staje się gładsza, wzmacnia się również jej struktura jest gęstsza i bardziej jędrna.
NCTF®135&HA są jedynymi preparatami oddziałującymi zarówno na przyczyny, jak i na konsekwencje starzenia się skóry. Skóra jest wyraźnie odmłodzona w naturalny sposób.

Częstotliwość zabiegów:
Faza 1   -   Terapia uderzeniowa: 4 zabiegi w odstępach 1-2 tygodniowych
Faza 2   -   Regeneracja skóry: 1 zabieg na miesiąc przez dwa miesiące
Faza 3   -   Podtrzymanie efektów kuracji: 1 zabieg co 2-6 miesięcy.