regeneracja skóry głowy - Belwederska Clinic. Piękno jest w Tobie – odkryj je razem z nami!

regeneracja skóry głowy

REGENERACJA SKÓRY GŁOWY

HAIR + Revitalizing

Innowacyjna formuła rewitalizacyjna, która zawiera kwas fosfatydylocholinowy, ryboflawinę (witamina B2) nadtlenek dysmutazy i kompleks aminokwasów. Zadaniem tych składników jest jednoczesna stymulacja cebulki włosa i poradzenie sobie z różnymi rodzajami łysienia.

łysienie męskie i żeńskie
łysienie plackowate
łysienie spowodowane promieniowaniem UV, stresem, niedoborami pokarmowymi i pierwiastków śladowych
łysienie poinfekcyjne
wypadanie włosów po ciąży i w trakcie menopauzy.

Skóra głowy jest ostrzykiwana koktajlem zawierającym składniki aktywne.

Czas trwania:
Zabieg trwa około 60 minut.

Pierwsze efekty widoczne są już po 2-3 sesjach wykonywanych w regularnych odstępach czasu. Włosy stają się silniejsze, odzyskują blask i sprężystość. Dla uzyskania jak najlepszych rezultatów polecana jest seria zabiegów.
Preparat poprawia kondycję włosów osłabioną stresem, warunkami atmosferycznymi, zaburzeniami hormonalnymi, dietą, starzeniem się organizmu czy infekcjami.
Zapobiega wypadaniu włosów oraz regeneruje ich strukturę.

Ciąża i karmienie piersią, menstruacja, choroby nowotworowe, stosowanie leków przeciwzakrzepowych, cukrzyca, alergia, stany zapalne i infekcje skóry.