restylan perlane - Belwederska Clinic. Piękno jest w Tobie – odkryj je razem z nami!

restylan perlane

RESTYLANE PERLANE

RESTYLANE PERLANE jedyny wypełniacz zawierający stabilizowany kwas hialuronowy. Umożliwia uzyskanie naturalnie wyglądającego rezultatu, nie wpływa na ekspresję i ruchy mięśni twarzy. Nie jest produktem permanentnym, co pozwala uniknąć trwałego efektu, który wraz ze zmieniającą się z czasem twarzą mógłby być niezadowalający.
Drobne zmarszczki, kurze łapki, zostają subtelnie skorygowane, a bruzdy nosowo
wargowe, opadające kąciki ust, dolina łez lub linie miedzy brwiami przestają decydować o zmęczonym wyglądzie twarzy.

- bruzdy nosowo-wargowe
- opadające kąciki ust
- nieregularny kształt ust
- modelowanie konturów twarzy, policzków i podbródka

Zabieg polega na iniekcji krystalicznego żelu w wybrane partie twarzy. Podczas wprowadzania preparatu pacjent może odczuwać dyskomfort związany z uczuciem rozpierania. Przy bardziej bolesnych partiach, w szczególności w trakcie korekcji ust, stosowane jest znieczulenie miejscowe. Czas trwania - ok. 30 minut.

Uwaga
Po zabiegu może pojawić się zaczerwienienie oraz obrzęk. W obrębie partii poddanym zabiegowi może być odczuwalny ból.

Kompleksowa korekta skóry twarzy, rysy stają się delikatne, a twarz nabiera łagodnego wyrazu.

Ilość zabiegów:

Wskazane jest wykonanie jednego zabiegu w odstępach 8-12 miesięcy. Rezultaty są widoczne natychmiast po wstrzyknięciu preparatu.

Przeciwwskazania:
- ciąża oraz okres karmienia
- choroby skóry

- choroby o podłożu autoimmunologicznym
nadwrażliwość na kwas hialuronowy
- choroby nowotworowe

Zalecenia:

Po leczeniu przez okres dwóch tygodni należy unikać ekspozycji na promieniowanie słoneczne oraz nagrzewania (sauna).