revital celluform™ - Belwederska Clinic. Piękno jest w Tobie – odkryj je razem z nami!

revital celluform™

REVITAL  CELLUFORM™

Nowoczesna, specjalna formuła, której działanie można porównać do miękkiej (łagodnej) liposukcji. Redukuje i trwale niszczy komórki tłuszczowe dzięki wyciągom z soi (fosfatydylocholina). Co więcej, jest to naturalna substancja dobrze tolerowana przez organizm. Dodatek kwasu nikotynowego    witaminy PP, poprawia mikrokrążenie. Połączenie obu tych substancji daje wysoką skuteczność w leczeniu cellulitu związanego z zatrzymaniem wody i lokalnym nadmiarem tkanki tłuszczowej.

otyłość  i lokalnie nagromadzona tkanka tłuszczowa
  cellulit
  uboga mikrocyrkulacja
  niedotlenienie tkanek

Partia poddawana zabiegowi zostaje znieczulona specjalnym preparatem. Następnie tkanka podskórna jest ostrzykiwana koktajlem składająym się z soi, lecytyny, kwasu deoksycholowego oraz witaminy PP.

Czas trwania:
Zabieg trwa około 60 minut.

Preparat ten niszczy i redukuje komórki tłuszczowe na stałe. Po serii zabiegów dochodzi do redukcji zastojów tłuszczowych oraz cellulitu.  W celu osiągnięcia pożądanego rezultatu zabieg należy powtórzyć 3-10 razy, w odstępach ok. 3 tygodniowych. Jako leczenie wspomagające stosuje się dwie sesje na rok.

Najlepsze efekty uzyskuje się u pacjentów aktywnych fizycznie i odchudzających się, którzy mimo tego nie mogą usunąć uciążliwych „boczków”, „bułek” na kolanach, „bryczesów”, „brzuszka” czy  „drugiej brody”.

Nie powoduje efektu jojo.

Zaburzenia krzepnięcia krwi, niewydolność wątroby lub nerek, ostre infekcje, ciąża i okres karmienia piersią. Kuracji nie przeprowadza się również u osób z wszczepionym rozrusznikiem serca lub metalowymi implantami.

Wskazania po zabiegu:

Po zabiegu może dojść do wystąpienia obrzęku i zaczerwienienia skóry. Ból po zabiegu porównywalny jest do bólu towarzyszącego „zakwasom”.  Ewentualne dolegliwości bólowe można łagodzić za pomocą chłodnych okładów. Od 3-4 doby po zabiegu można masować ostrzyknięte miejsca w celu uzyskania równomiernego efektu. Zaleca się również picie dużej ilości wody mineralnej przez okres tygodnia.